دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

اظهار نظر کنید
هورمونهای شما شما را فریب نمی دهند ، دهان بزرگ بازگشت. ما بازگرداندن کارتون ها با "نفوذ" بیشتر در فروشگاه نتفلیکس را تجزیه و تحلیل می کنیم.


واضح است که نتفلیکس در انیمیشن بزرگسالان از طاقچه های خوبی برخوردار است که از این پس تعداد انگشت شماری از نمایندگان را در اختیار دارد. شاید محبوب ترین در حال حاضر (با اجازه Bojack Horseman ) این دهان بزرگ است ، سریالی که سؤالات و شبهات جنسی را مورد بررسی قرار می دهد که همه ما در بعضی مواقع مطرح کرده ایم ... و دیگران که فقط مردم بسیار "لمس" می کنند انجام می داد سیب زمینی داغ این فصل 3 از Big Mouth باید در نظر بگیرد: "و حالا ، چه؟". پس از دو فصل که قبلاً به انواع نقاط عطف در بلوغ و بزرگسالی پرداخته بود ، به نظر نمی رسید چیزهای زیادی برای کشف وجود داشته باشد.


بله ، بله وجود داشت ، هرچند که این بار به اندازه اولین نگرانی های جنسی کودکانی که شروع به بزرگسالی می کنند ، چندان دور نمی شود. یائسگی (با شبح جدید شامل)، استمناء زن، زنای با محارم و یا ارسال محتوای سکسی برخی از مسائل ما در این فصل ببینید، با یک دید کلی هم هستند تنوع جنسی ، و پیچیده به درک آن ممکن است برای برخی از به نظر می رسد شخصی: چگونه است که به همان اندازه دوجنسگرا نیست ؟ خوب نه ، و در اینجا موضوع به آن پرداخته شده است ... البته با طنز عالی.

Big Mouth Season 3
فصل 3 بزرگ دهان هنوز هم بسیار خر با جوک جنسی به اجازه رفتن بیش از یک خنده قبل از شرایط گرافیکی ترین، اما هنوز هم دقیق نیست به قضاوت رفتار. بله ، شخصیت هایی مانند نیک یا اندرو برای "آزمایش های جنسی" خود دچار مشکل می شوند و شک می کنند که چه کاری انجام می دهند ، اما این احساس که باقی می ماند ، محکوم یا تأیید نیست ، بلکه برای این است که ما را به شک و شبهه های مشابه بازتاب دهد ، که احتمالاً ، همه ما در بعضی از زمانها بودیم.

درست است که ، در تمایل مداوم او به جانور بودن ، گاهی اوقات Big Big Mouth بخاطر صرفاً تحریک ، گرافیکی می شود. اگرچه بسیار قانونی است ، اما باعث می شود برخی از علاقه های ما به موضوع از بین برود (به این معنا ، شاید آموزش جنسی متعادل تر باشد). اما خوب ، کسانی خواهند بود که دقیقاً از این موضوع لذت می برند ، زیرا این سریال به هیچ وجه قطع نمی شود.

Big Mouth Season 3
آنچه ما می دانیم این است که ، در جایی که فصل 3 از بزرگ Big Mouth می درخشد در منابع فرهنگی است. ادای احترام به فیلم های ابرقهرمانی ، به فیلم های اخیر و اخیر (موسیقیایی اختصاص داده شده به فیلم آزار و اذیت ؟ ناتان فیلیون در Star Trek ؟) یا واقعیت های فعلی (بسیار محکم که ظاهر ستاره ای بازیگران کویر چشم ) را نشان می دهد. از تنوع بسیار مورد نیاز سریال. به شما توجه داشته باشید ، همچنین تعداد کمی از موارد ذکر شده در مورد بازی های ویدئویی مانند Fortnite یا معما های زیادی برای خود Netflix وجود دارد که یک پدرا زیبا را برای جنجال های اطراف به سیزده دلیل دریافت می کند. بدون شک ، اینها اسیدی ترین لحظات یک سریال هستند که به طور فزاینده مانع را با شماره های موسیقی و طرح های خارج از نقشه اصلی آزاد می کنند.

واضح است که هر فصل متفاوت است (ما 10 عدد داریم ، به علاوه اضافی ولنتاین مویی اضافی من ، که چند ماه پیش منتشر شد) و جرات دارد با همه نوع رویکردها برای هر کدام ، مانند ویژه اختصاصی به گذشته دوک الینگتون ، که تا زمان عنوان خودش را دارد. اما این نیز صادق است که ، با بزرگ شدن در موقعیت ها و شخصیت ها ، گاهی اوقات Big Big Mouth خیلی خوب نمی داند که با همه چیزهایی که روی میز است چه باید بکند. شخصیت هایی مانند جینا یا جادوگر Shame که در فصل 2 Big Mouth بسیار رمان و سرنوشت ساز بودند ، در اینجا نمایش های بسیار دقیق و بی ربط را رقم می زنند ، در حالی که شخصیت های دیگر مانند Missy گاهی اوقات در توطئه هایی ستاره می شوند که به نظر نمی رسد با شخصیت خود چسبیده باشند. .

Big Mouth Season 3
بنابراین ، استحکام کمی از بین رفته است ، اما هنوز هم این یک سریال انیمیشن است که در حالی که چیزهای عجیب و غریب در مورد آب میوه ها را می آموزیم ، با خنده اطمینان می یابد. اما هنگام خواندن این متن به هیولا هورمون ها توجه نکنید ، آرام باشید ...

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی