دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

Dragon Ball Z

حماسه فریزر دیگر استراحت به ما نمی دهد و در فصل امروز ما با درگیری پیش بینی شده بین گوکو و گینو به فکر توسعه نیروهای Ginyu خواهیم بود. چه کسی برنده خواهد شد؟


قسمت 69 با جیغ زدن Ginyu در Goku شروع می شود ، پس از آنکه Vegeta در جستجوی توپهای اژدها از زمین جنگی گریخت. با وجود تعجب ناخوشایند ، گوکو موفق می شود به سرعت از اوضاع بهبود یابد و بدون مشکل بیش از حد با Ginyu روبرو شود. در واقع ، پس از مبادله ضربات ناخوشایند ، Saiyan حتی جرات می کند از Ultra Fighting رقیب خود تقلید کند و او را از ذهن خود بیرون کند.

اژدها Ball Z فصل 69
اژدها Ball Z فصل 69
گوکو برای همیشه می میرد!

اژدها Ball Z فصل 69
و البته قبل از چنین جسارت ، گینو تصمیم می گیرد که به یکباره به سمت موارد جدی تر حرکت کند ، و معروف مشهور خود را از شیری کانیون (نامی که حتی در طول اپیزود نیز ذکر نمی شود) رها کرد ، زیرا او به سادگی تکنیک را اجرا می کند بدون اینکه به هیچ وجه آنرا صدا کند). البته ، ما با این حرکت انرژی یک گالری آماده کرده ایم ، زیرا این امر تأثیر مخربی بر جغرافیای نامک دارد. چه جانوری!

اژدها Ball Z فصل 69
مشاهده گالری

10 تصویر

با وجود نیرو مستقر ، گوکو قادر است با موفقیت از حمله جلوگیری کند و با غوغا ادامه دهد ، تا اینکه ... جیزس پشت سر هم انرژی می اندازد و جینیو از این فرصت استفاده می کند که او را در آغوشش بگیرد! به نظر می رسد که ساعیان بیش از هر زمان دیگری دچار مشکل هستند ، زیرا نمی تواند از دشمن خود دور شود ... او بیش از حد قدرتمند است!

اژدها Ball Z فصل 69
اژدها Ball Z فصل 69
Dragon Ball Super می توانست در سال 2020 برگردد!

اژدها Ball Z فصل 69
سرانجام ، Ginyu او را رها می کند ، زیرا Jeice بسیار کثیف بازی کرده است و جنگی موضوعی است که این دو نفر باید برای خودشان حل و فصل کنند. به نظر می رسد که این سرباز Freeza از افتخارآمیزی برخوردار است ، مطمئناً. پس از آن ، گینو از گوکو می خواهد که تمام قدرت خود را به او نشان دهد ، زیرا می داند که او این را برای ظالم پنهان کرده است. بنابراین ، گوکو آرزوی خود را برآورده می کند و کایو کن خود را فعال می کند ... Ginyu نمی تواند آن را باور کند! فکر می کردم گوکو فقط می تواند به حدود 85000 واحد جنگی برسد ، اما در حال حاضر به 110،000 واحد قدرت رسیده است! حد مجاز سانیان برافراشته شده روی کره زمین چقدر خواهد بود؟

اژدها Ball Z فصل 69
تجزیه و تحلیل قسمت های قبلی Dragon Ball Z!

اژدها Ball Z فصل 69
CURIOSITIES!
1- در صحنه می توانیم موجودات جدید Namekian را مشاهده کنیم که از آب بیرون می آیند ... و آنها بسیار شبیه Porunga ، اژدها مقدس Namek هستند!

اژدها Ball Z فصل 69
2- پر کردن حمله به حماسه را متوقف نمی کند و می بینیم که چگونه Bulma 7 توپ اژدها را در رادار اژدها خود قرار می دهد. و وقتی او چنین چیزی را دید ، چه اتفاقی برای او می افتد؟ راه اندازی آنها را بر روی موتور سیکلت خود را از دقت و صحت.

اژدها Ball Z فصل 69
3- تأثیر تولید شده توسط گانیو کانیون شیری ، ما را به یاد بمب گذاری های وحشتناک هسته ای هیروشیما و ناگازاکی می اندازد .

اژدها Ball Z فصل 69
4- بعضی از صحنه های مانند این زیر ضعیف حل شده اند ، با مشکلات متناسب (به دست نگاه کنید) و برخی خطای کروماتیک (پیراهن داخلی با رنگ گوشت روی شانه چپ شما مخلوط می شود).  

اژدها Ball Z فصل 69
چگونه حماسه نامک در حال گرفتن است! امیدواریم که از این قسمت لذت ببرید و فردا مثل همیشه در یک قسط جدید در کنسول های سرگرمی باز خواهیم گشت . کای، کای !

 

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی