دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

تجزیه و تحلیل GRID برای PS4 ، Xbox One و PC در حال حاضر در شبکه خروجی خاص ما قرار دارد. با حمایت مالی فرناندو آلونسو ، این بازی رانندگی همه کاره نامیده می شود که یکی از آخرین ارجاعات ژانر سرعت در نسل فعلی (با مجوز F1 احتمالاً F1 2020) باشد ، با توجه به اینکه طی یک سال ، PS5 منتشر می شود. و Project Scarlett ، که مطمئناً بازی خاصی را در بین پرچمداران خود دارند.


حماسه GRID با تنظیم مجدد قابل توجهی برای PS4 ، Xbox One و PC که Fernando Alonso در آن همکاری کرده و سرعت کافی برای رقابت در سکو امروز دارد به مسیر بازگشت ... و چه کسی می داند برای Codemaster پیروزی را کسب کند. تصمیم بگیرید نیرویی را که وضعیت بازی شما به عنوان خدمات به شما ارائه می دهد ، منتشر کنید.

این حماسه ، یکی از طولانی ترین زندگی در تاریخ Codemaster (فراموش نکنید که در سال 1997 به عنوان قهرمانی مسابقات اتومبیلرانی TOCA به دنیا آمد) ، مسیری تقریباً عجیب را دنبال کرده است ، زیرا قسط قبلی با عنوان زیرنویس Autosport در میانه راه اندازی شد. از سال 2014 برای نسل قبلی ، هنگامی که کنسول های فعلی در حال حاضر در لیزا بودند. بنابراین لازم است تقریباً شش سال صبر کنیم تا اولین مدارهای پلی استیشن 4 و Xbox One را آغاز کنیم.


اینها پرفروش ترین هارد اکسترنال در آمازون اسپانیا هستند

modus operandi مشابه با DiRT و F1 بوده است : آن را برای تنظیم مجدد انتخاب کرده است که با استفاده از آن می توانید به جعبه خروجی بازگردید. از این رو ، نام GRID "برای خشک شدن" است ، به معنای تکرار نام تحویل که قبلاً در سال 2008 راه اندازی شده بود (اگرچه در بعضی از سرزمین ها دم "راننده مسابقه" را نیز داشت) ، که به نوبه خود ، نیز مشخص شد. تاری و حساب جدید در مورد TOCA. بیایید ببینیم آنچه در این تجزیه و تحلیل GRID برای PS4 ، Xbox One و PC ارائه می دهد .

شبکه
یک گاراژ بسیار بازی
GRID جدید شرط بندی دوباره روی موتور انضباطی دارد ، به طوری که ما می توانیم با 70 وسیله نقلیه تقسیم شده بین اتومبیل ، نمونه اولیه ، اتومبیل ، اتومبیل های عضلانی رقابت کنیم ... همه آنها متعلق به مارک های واقعی مانند فراری ، فورد یا شورولت هستند ، اما انتخاب آن را دارد فراز و نشیب به عنوان مثال ، نمونه های اولیه به Acura و Cadillac کاهش می یابد که در IMSA رقابت می کنند ، بدون هیچ گونه اثری ، به عنوان مثال ، تویوتا WEC. با این وجود ، یک عجیب و غریب وجود دارد ، مانند Renault R26 که فرناندو آلونسو دومین قهرمانی جهان در فرمول 1 را فتح کرد.

به طور کلی شرایط کنترل ماشین و مسابقه بسیار قابل تنظیم است. نکته مهم ، مهمتر از همه ، در پنج سطح دشواری هوش مصنوعی ، در سیستم آسیب و در شش سطح است که از طریق آن می توان کمک های ABS ، کنترل کشش و کنترل پایداری را تنظیم کرد. این یک بازی است که با همه نوع مخاطب سازگار است .

شبکه
حال به همین دلیل دقیق ، هشدار می دهیم که GRID بازی های بسیار بیشتری نسبت به شبیه ساز دارد . دلیل این امر این است که در بازی های Codemaster ، فیزیک خودروها آرام تر از حد معمول است ، به خصوص در هنگام تصادف: اگر بدون آسیب بازی بازی کنیم ، مهر زدن در برابر رقبا به سختی می تواند پیشرفت وسیله نقلیه را کند کند. علاوه بر این ، هوش مصنوعی موجود در خروجی ها بسیار تیموراتا است و در منحنی اول ، در قیفی که تشکیل می شود ، می توانید به راحتی از یک porron شورش سبقت بگیرید. به همین ترتیب ، پیکربندی تنظیمات (انتقال ، فنرها ، میراگرها ، میله های تثبیت کننده و توزیع ترمز) برای پیاده روی در داخل خانه است.

اینطور نیست که ما در مورد جذابیت در اتومبیل های سپر صحبت می کنیم ، اما واضح است که Codemasters می خواست با این تحویل برتری های غواصی را برتری داشته باشد. کافی است توجه داشته باشید که یکی از بزرگترین جدیدترین GRID سیستم Nemesis است که رقابت های موجود در مسیر را ترغیب می کند ، به طوری که اگر ما به راننده دیگری ضربه بزنیم ، او با ما برخورد می کند و در مانورهای خود پرخاشگرتر می شود.

شبکه
گفته می شود ، منصفانه است که بگوییم که این کنترل مطابق با گروه متفاوت است و بسیار رضایت بخش است ، مخصوصاً اگر با چرخ بازی کنید (گرچه بازخورد نیرو نیز نرم است). وانمود نمی شود احساسات واقع بینانه ای را نسبت به Project Project CARS یا Assetto Corsa به وجود آورد ، حتی مانند آنهایی که از Gran Turismo Sport  یا Forza Motorsport 7 ارائه می دهید ، اما ، هر چه کیلومتر بیشتر جمع می شوید ، بیشتر تمایل به ادامه رانندگی خواهید داشت و چند مورد بهتر از آن ممکن است باشد. از یک بازی سرعت بگویید.

دوباره اجرا کنید ، اجرا کنید ، اجرا کنید و دوباره اجرا کنید
تجربه GRID در درجه اول در حدود حالت Career ساخته شده است. این حدود صد واقعه است که به شش گروه بزرگ مستقل تقسیم می شود (به گونه ای که اگر بخواهیم فقط در رشته هایی که ما را به خود اختصاص می دهند رقابت کنیم) و باید به تدریج آنها را باز کنیم. علاوه بر این ، در هنگام رقابت و رسیدن به اهداف ، ما برای بدست آوردن وسایل نقلیه جدید و کسب تجربه (براساس تکنیک ، سرعت و روده) که عناصر سفارشی سازی آنلاک می شوند ، مانند طراحی ماشین یا برچسب برای ما ، درآمد کسب می کنیم. مشخصات خلبان

شبکه
خود این حالت تعداد ساعات خوب بازی را نشان می دهد (اگرچه برای مثال از GT Sport یا Forza Motorsport 7 کوتاه تر است) ، اما فاقد مقداری شیشه است ، زیرا این کار در نهایت یک مسابقه پشت سر هم بدون تن است و نه آنها ، بعضی از آنها سست هستند و برخی دیگر تنها چهار تست در مسابقات قهرمانی برگزار می شوند. فقط دو نوع رویداد (مسابقه و ضد حرکت) وجود دارد و آنها معمولاً چند دور هستند. در رابطه با آن ، هیچ ایستگاه متوقف نشده (نمونه دیگری از رویکرد بازی) یا به تبع آن ، وقایع مقاومت.

همچنین جای تأسف است که او فراتر از نقش خود به عنوان مشاور توسعه ، به سختی از چهره فرناندو آلونسو استفاده کرده است که نقش او به دلیل رقیب بودن در برخی از رویدادها و حضور در تیم های eSports تیمش کاهش می یابد ( FA Racing Team) یا نام تجاری پوشاک شما (کیموا).

و به غیر از یک حرفه ای حرفه ای ، می توانیم رویدادهای خود را پیکربندی کنیم و البته در مسابقات آنلاین ، چه در اتاق های خصوصی با دوستان خود و چه در بازی های عمومی ، رقابت کنیم. اگرچه این بازی هنوز منتشر نشده است ، ما قبلاً توانسته ایم چندین مسابقه را انجام دهیم و سرورها بدون هیچ گونه تاخیری کار بی نقصی انجام دهند. البته ، برای کاهش احتمالات escabechinas ، این فرمول را انتخاب کرده است که در صورت لزوم ، رقبائی که "به سمت وارونه" می شوند ، لحظه به لحظه "شفاف" می شوند. کنجکاوی دیگر این است که ، در حالی که افراد به بازی می پیوندند ، ما در یک مدار کوچک به دربی تخریب رها می شویم ، به طوری که ما با خلبان یا نبرد علیه سایر خلبانان تمرین می کنیم.

شبکه
آسفالت آهک و ماسه
و ما با جنبه های GRID که احساسات بیشتری را به ما واگذار کرده است می رویم : مدارها. این بازی دارای مکان های بسیار کمی است که به دلیل به یک تنظیم مجدد (البته نه همه واقعا در سری جدید) ... و به دلیل آن است بازی مانند خدمات است که از چند فصل را، این شیوه که امروز هر دو estila در روز

اصولاً بازی شامل دوازده مکان عالی است اما هرکدام تنظیمات متفاوتی دارند. با شمارش مسیرهای معکوس ، بخشهای جداگانه یا حتی مسیرهای جایگزین ، در کل 81 نوع وجود دارد. انتخاب محیط ، اگرچه اندک است ، اما ما آن را دوست داشتیم.

شبکه
برای مبتدیان ، هشت مدار کلاسیک وجود دارد: برندهای هاچ ، هلال هلال ، ایندیاناپولیس ، اوکوتاما ، سپانگ ، سیلورستون ، پارک موتور سیستر سیدنی و ژجیانگ. علاوه بر این ، مدار Okutama مسیر کوهستانی از نقطه به نقطه دارد.

اکنون ، چیزی که ما را در مورد بازی مجذوب خود کرده است ، مدارهای شهری آن هستند که در بارسلونا ، سان فرانسیسکو ، هاوانا و شانگهای قرار دارند. عبور از خیابانهای آن شهرها نمایشی است و علاوه بر این برخلاف آنچه در مدارهای کلاسیک اتفاق می افتد ، در اینجا تغییرات بین مسیرهای مختلف قابل توجه است. این نزدیکترین چیز به Project Gotham Racing است که ما در مدت زمان طولانی تجربه کرده ایم.

مشکل "بازی" به عنوان خدماتی که قبلاً به آن اشاره کردیم ، از چند ماه پیش با DiRT Rally 2.0 رنج می برد که برای لذت بردن از همه ابعاد آن ، با تجمع های اضافی فصل های 1 و 2 ، نیاز به خرید نسخه Deluxe داشت. خوشبختانه ، Codemaster باید به انتقادات توجه داشته باشد و اگرچه این عنوان جدید همچنین دارای یک نسخه نهایی است که به سه فصل از محتوا اجازه می دهد ، رویکرد متفاوت خواهد بود.

شبکه
گذرگاه فصل به شما امکان می دهد از دوازده وسیله نقلیه و در مجموع 90 رویداد اضافی لذت ببرید ، اما مدارهای اضافی که در نهایت عامل اصلی افتادن در یک بازی با سرعت هستند (به شرط آنکه گاراژ از قبل سخاوتمندانه باشد ، همانطور که اتفاق می افتد) کاملاً خواهد بود. رایگان البته هنوز مشخص نشده است که در کل چند مسیر اضافه خواهد شد: فقط مشخص است که برخی از آنها به صورت شهری خواهند بود.

در تمام ساعات آب را طی کنید
برای بستن این تجزیه و تحلیل GRID برای PS4 ، Xbox One و PC ، باید عملکرد صوتی و تصویری خوب آن را برجسته کنیم. با توجه به اتومبیل ها ، مدل سازی و دوربین های مختلف نقش خود را بسیار خوب انجام می دهند ، و ویرایشگری وجود دارد که به شما امکان می دهد طرح ها را بطور گسترده از قالب هایی که به طور پیش فرض ارائه می شود اصلاح کنید. با این حال ، ماده واقعی بازی محیطی است.

شبکه
از یک طرف باید توجه داشت که تمام مدارها امکان اجرا در بازه های زمانی مختلف را دارند: روز (با آفتاب یا ابری) ، بعد از ظهر ، غروب خورشید ، غروب و شب. از طرف دیگر ، همه با باران سازگار هستند. درست است که تأثیر آب به اندازه سایر بازیها جالب نیست (حوضچه ها و آبشارهای بازی Forza Motorsport در یک لیگ دیگر) ، اما از نظر ظاهری بهتر است.

حالا تکرار می کنیم که ستاره واقعی بازی مدارهای شهری هستند. بسیار خوشحالم که در خیابان های بارسلون ، با عبور از بنای یادبود ، برج های ونیزی یا ساگرادا فامیلیا ، بر روی شتاب دهنده در خیابان های بارسلون قدم بگذارید. همین موضوع را می توان در مورد سانفرانسیسکو و دامنه های نمادین آن نیز گفت ، که باعث می شود ماشین بیش از یک خرگوش پرش کند. به هاوانا زیبا نیز نگاه کنید ، جایی که ما حتی می بینیم که امواج در مقابل تالاب شکسته می شوند. اما ، اگر ما مجبوریم فقط با یک شهر بمانیم ، برای شانگهای به نظر می رسد ساختمانهای نئون آن و بازتاب هایی که در شب آنها ایجاد می کنند ، که یک جشن برای چشم است.

شبکه
تنها چیزی که از دست می دهیم چیزی بیشتر از فضای جوایز بزرگ است زیرا به عنوان مثال هیچ معرفی تلویزیونی از شبکه شروع یا مراسم روی سکو وجود ندارد. در صدا ، موتورها مطابقت دارند ، اما مهندس آهنگ کاملاً تلف شده است و به سختی اطلاعاتی را ارائه می دهد.

قدرت بالقوه
به عنوان یک تنظیم مجدد ، آنچنان که DiRT Rally یا F1 2015-2016 بود کامل نیست ، اما GRID یکی دیگر از بازیهای رانندگی عالی برای اضافه کردن به مسیر Codemasters است . برخی از مطالب کوتاه به خصوص از نظر مدار راه اندازی شده است ، اما سرعت زیادی دارد و طی ماه ها رشد می کند تا موقعیت ها را نزدیک کند و به رئیس مسابقه نزدیک شود.

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی