دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

31 نظر

لیست بازی های با لمس هنری تر برای PS4 به لطف این Concrete Genie ، ماجراجویی جدید پسران Pixel Opus ، مسئول Entwined ، همچنان در حال رشد است . اما در حالی که آن بازی در رویکرد و گیم پلی خود بیش از حد نامنظم بود ، در اینجا ما یک پیشنهاد بسیار محکم تر اما همان اصل را می یابیم.

با این کتاب با دنیای نقاشی های دیواری و هنر شهری بهتر آشنا شوید

Concrete Genie ما را به شهر تخیلی Denska می برد که به دلیل برخی نشت روغن و تاریکی عجیب و غریب که همه چیز را اشغال می کند به تدریج محروم و افسرده می شود. در میان معدود ساکنان باقی مانده ، Ash ، پسری است که با نقاشی انواع موجودات خارق العاده در دفترچه خود از افسردگی شهر پناه می برد . یک روز ، اراذل و اوباش در محله نوت بوک او را می شکنند و طرح های او را در سطح شهر پراکنده می کنند. وقتی به فانوس دریایی می آیید ، یک برس جادویی به دست می آورید که به شما اجازه می دهد نه تنها هیولا ها را بکشید (آن نبوغهایی که در این عنوان ظاهر می شوند) ، بلکه به آنها جان بخشیده و با آنها تعامل برقرار می کنید ... حتی اگر محدود به دیوارهای شهر باشند. با کمک شما سعی خواهید کرد رنگ را پر کنید و تاریکی دنسکا را پاک کنید .


بنابراین توسعه یک ماجراجویی در شخص سوم که ما را دعوت می کند به تدریج در شهر کاوش کنیم ، آغاز می شود. هر وقت مناطقی را با لامپ های کم خاموش می بینیم ، باید از برس استفاده کنیم تا طرح مورد نظر خود را روی دیواره بعدی رنگ کنیم ، این باعث می شود که لامپ های روشنایی ظاهر نشوند. وقتی همه بخش ها روشن هستند ، می توانیم از به اصطلاح سوپر رنگ برای پاک کردن مناطقی که از تاریکی آلوده شده اند ، استفاده کنیم. و چگونه متر فوق العاده رنگ خود را پر کنیم؟ برای انجام این کار ، ما ابتدا باید به نبوغ جدید زندگی بخشیم و آنها را شاد کنیم که انرژی خود را برای ما ارسال می کنند.

در نقاط خاصی از نقشه می توانیم آن نبوغ را ایجاد کنیم: یک طرح پایه را انتخاب می کنیم و آن را به دیوار ترجمه می کنیم. بعدا می توانیم ظرافتهایی مانند شاخ ، دم و هر نوع دکوراسیون دیگر را اضافه کنیم. وقتی می خواهیم ، می توانیم به آن زندگی دهیم و او شروع به حرکت در اطراف دیوار می کند. نبوغ صحبت نمی کنند ، اما چهره هایی به وجود می آورند که سرنخی از احساسات آنها را به ما می دهند و در بعضی مواقع با ساندویچ از ما سؤال می کنند که چیزی از بتن را بر روی دیوار بکشیم (که برای آن باید قبلاً طراحی مناسب را روی یک صفحه از آن پیدا کنیم. شهر)


هنگامی که خواست شما را برآورده کردیم ، نبوغ به ما انرژی می بخشد ، اما همچنین می تواند به ما کمک کند بسته به ماهیت آنها به مناطق جدیدی از صحنه دسترسی داشته باشیم: نبوغ آتش نشانی می توانند پارچه قرمز را بسوزانند که مسیرهای دیگر را باز می کند ، برق می تواند ماشین های خاصی را فعال کند و اشیاء بادی حرکت می کنند با رنگ آبی مشخص شده اند.

همانطور که در تاریخ Concrete Genie قدم می گذاریم ، یک "باند" نابغه را جمع می کنیم که هر وقت دیوارها یا سقفهایی در مسیر آنها وجود داشته باشد ، از ما پیروی می کنند ، زیرا آنها فقط می توانند در آنجا حرکت کنند. در صورت نیاز به آنها برای رسیدن به هر نقطه دقیق ، می توانیم با L1 تماس بگیریم. همه اینها باعث می شود برخی از معماها شامل جستجو برای یافتن راه هایی برای ایجاد نبوغ به مناطق کلیدی باشند که بتوانند در آن تعامل داشته باشند تا راه را باز کنند.

بتن جنی
اما ما همچنین باید مراقب نژادهایی باشیم که می خواهند ما را مورد ضرب و شتم قرار دهند. آنها همیشه در یک منطقه مجاور هستند و اگر ما را ببینند ، ما را تعقیب می کنند تا ما را در ظرفی قرار دهند ، بنابراین باید راهی پیدا کنیم که آنها را منحرف کنیم تا آنها را تحت آزار و اذیت قرار دهند ، تا جایی که در اصل بوده اند گشت بزنند و هر آنچه لازم است در آنجا نقاشی کنند.

هنگام کاوش سناریوها ، فقط می توانیم حرکت کنیم یا از آن پرش کنیم تا بر روی بسترها و سایر سیستم عامل ها بوق بزنیم ، اما نمی توانیم به چربی حمله کنیم. وقتی باید نقاشی کنیم ، ماشه را فشار می دهیم و منویی با طرح های موجود نمایش داده می شود. ما آن را انتخاب کرده و از سنسور حرکت DualShock 4 برای هدایت برس بر روی دیوار استفاده می کنیم. در ابتدا ، این کمی گمراه می شود ، زیرا ما با گرفتن حرکت از یک کنترل بسیار کلاسیک به آن نوع از گیم پلی می رویم ، اما در پایان بسیار راحت می توان نوازش ها را مطابق آنچه می خواهیم بکشیم. با این وجود ، اگر ما را قانع کند ، می توانیم گزینه استفاده از چوب را برای آن کار فعال کنیم.

بتن جنی
بنابراین ، این یک ماجراجویی اکشن نیست ، بلکه یک ماجراجویی اکتشافی است ، با لمس های بسیاری از معماها و مقداری نفوذ ، که شما را به حرکت آرام دعوت می کند ، برای آزمایش خلاقیت های ما و اجازه دهید خود را آلوده به زیبایی شناسی سفر کنید. مشاوره در نقشه در بسیاری از موارد ضروری است ، اما سناریوها خیلی زیاد نیستند و گیر کردن برای مدت طولانی دشوار است.

با این حال ، این موضوع به نوبه خود به مراتب شدید در آخرین مرحله از ماجراجویی اتفاق می افتد و بدون آنکه وارد اسپویلرها شویم ، ریتم و نحوه بازی با شدت بالا می رود و این باعث می شود بخشی از آن گفتار متفکرانه و خلاقانه که تا به امروز داشته ایم را از دست بدهیم. پس از آن . همه چیز به روشی کاملاً رضایت بخش به پایان می رسد ، اما واضح است که آخرین ساعت بازی (تکمیل داستان 5 یا 6 ساعت به شما می دهد) کمی تند و تیز را از دست می دهد ، درست زمانی که پویایی معماها و پیچیدگی آنها واقعاً جالب شد.

بتن جنی
با وجود این ، Concrete Genie به دلایل مختلف یک بازی بسیار خاص است. از یک طرف ، تعهد زیبایی شناسی خاص او وجود دارد ، که از نقاشی های دیواری اصلی و هیولائی که طراحی می کنیم (تماشای انیمیشن ها و سر و صداهای جذاب او ، که باعث می شود شما آنها را دوست داشته باشید بی درنگ) به خود شخصیت های اصلی می رسد: به جای چشم ها و دهان های سه بعدی. آنها بافت هایی دارند که به نظر می رسد مانند یک فیلم متوقف مانند Coraline یا Nightmare قبل از کریسمس متحرک هستند ، که در یک بازی ویدیویی لمس بسیار منحصر به فردی به شما می دهد. همه اینها ، همراه با موسیقی نرم و صمیمی ، که جلسات نقاشی و اکتشاف ما را در لوکس همراهی می کند. تنها نکته منفی این است که نرخ فریم بسیار پایین است در هر زمان ، و همین باعث می شود که ما از تمام سیالیتی که این پیشرفت را دارد سلب نکنیم.

از طرف دیگر ، پیامی وجود دارد که بازی را اجرا می کند. در پیکسل اوپوس همیشه واضح بوده اند که آنها نمی خواستند درباره نحوه نقاشی بازیکن قضاوت کنند ، اما می خواستند از او دعوت کنند تا مجدداً به جنبه خلاق خود بپردازد. این بخشی از اخلاقی است که آنها می خواهند برای ما ارسال کنند: چگونه خلاقیت و عشق ما به زیبایی می تواند به کنار آمدن با تاریک ترین لحظه ها کمک کند. از نظر منطقی ، تقاضای قدرت بخشیدن به قربانیان زورگویی نیز وجود دارد ، اما همچنین باید درک کرد که در پشت این رفتارهای سوء استفاده کننده ، ممکن است درامهای شخصی نیز وجود داشته باشد که شایسته درمان هستند.

بتن جنی
برخی از صحنه های بریده شده به طور سنتی وجود دارد که به ما نشان می دهد همه افراد بد نیستند و مردم همیشه نسبت به چیزی خصمانه هستند.
این دفاع از هنر در برابر ناسازگاری تحت تأثیر تأثیراتی است (که توسط خود توسعه دهندگان به رسمیت شناخته شده اند) مانند Okami (که با آن اتصالات قابل پخش زیادی دارد) یا Jet Set Radio .

اگر می خواهید خود را در آن نوع هنری تر غرق کنید ، بازی دارای دو حالت اضافی است: Free Painting به ما امکان می دهد بدون نگرانی از اراذل و اوباش ، شهر را گشت و گذار کنیم ، تا هر کجا که می خواهیم نقاشی کنیم. از طرف دیگر ، VR Experience نیاز به استفاده از  PlayStation VR دارد و ما را به بازی در چشم انداز ذهنی دعوت می کند  (چشم ، شما به کنترلرهای Move نیاز دارید ) برای رنگ آمیزی و تعامل با نبوغها در یک محیط کنترل شده تر. فقط در جلسات کوتاه بازی جالب است ، اما این یک تجربه جالب برای آموزش دوستان یا جوانانی است که می خواهند در چنین محیط خارق العاده ای غوطه وری کنند.

بتن جنی
به طور کلی ، این بازی برای پلی استیشن 4  یک ماجراجویی دلپذیر ، گرم و الهام بخش است که در ابتدا بهتر از انتها کار می کند ، اما ارزش های ارزشمندی را برای کاوش ارائه می دهد. کوتاه است ، اما برای 29.99 یورو هزینه آن ، مطمئناً بانکی (یا نقاش Ecce Homo) را متقاعد خواهد کرد که همه ما درون آن هستیم.

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی