دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

TATORT: BAUM FÄLLT

"تاتورت" اتریشی با بازپرس ویژه موریتز آیزنر همیشه از پایتخت کشور همسایه ما نمی آمد: ORF در زمان نوبت هزاره ، مقداری Heimatfilme را با این رقم برای سریال "فیلمهای اتریشی" در تیرول تولید کرده بود ، که فقط بعداً توسط ARD Degeto برای "صحنه جرم" خریداری شد. و در سال های اخیر ، بازپرس وین به همراه همکار خود بی بی فلرر ، آیزنر برای اولین بار در سال 2011 به سمت کنار رفت ، مانند گشت و گذارها - آخرین بار در " صحنه جنایت: دروغ واقعی " به دریاچه زیبا Wolfgangsee یا " صحنه جنایت: ویروس " در آرام Styria.

همچنین در  فیلم " تاتورت : باوم می افتد."وی گفت: "این دو نفره اتریشی را به استان باز می گرداند - دقیقاً در گوشه ای دور افتاده از کارینتیا در پای گراسگلوکنر. این امر مناظر باشکوهی را با او به همراه می آورد - اما علاوه بر ممتنع بودن سه نفری که در حقیقت به حساب می آیند که از چهره های گروه وین به حساب می آیند از همه به بعد به طور متوسط ​​قابل توجه ترین قسمت "صحنه جرم" هستند.


تحقیقات در استان زیبا اتریش.


محققان وین موریتز آیزنر ( هارالد کراسنیتزر ) و بی بی فلنر (آدل نووهاوزر ) به کارینتیا می روند: در آنجا هوبرت تریبوسر ( کریستوف فون فریدل ) از دست رفته ، رئیس ارشد یک شرکت بزرگ الوار است. پدر تریبوسر ( یوهانس سیلرن ) از مشخصات قدیمی رئیس پلیس وین است و نمی خواهد تحقیقات را به پلیس محلی واگذار کند. هنگامی که آیزنر و فلنر به مولتال می رسند ، جستجو در حال حاضر انجام شده است: یک مفصل شانه مصنوعی در کوره خاکستری کارخانه اره پیدا شد که می تواند به شخص مفقود شده اختصاص یابد. اما چه کسی Tribusser را آتش زد؟ آیزر مشاوره دوست  دانلود رایگان سریال دل قدیمی خود آلوئوس فیینگ ( کارل فیشر) را دریافت می کند) ، که اکنون رئیس پلیس در مولتال است. به سرعت مشخص می شود که مرده فرزند غم و اندوه نبود: او حتی با همسر برادرش کلوز تریبوسر ( الکساندر لینهارت ) نیز روابط بی شماری داشت . گرهارد هولزر ، فعال محیط زیست ( دیوید اوبرکگلر ) نیز مظنون است ...

سریال جنایت با رنگ منطقه ای در تلویزیون رونق عمومی تلویزیون: به سختی یک هفته می گذرد که در آن هیچ هیجان انگیزی از اوسترفیلند یا Usedom اجرا نمی شود ، مخاطبان در قسمت جدید " دونا لئون."یا یک تریلر کرواتی ممکن است بوی هوای خارجی اروپا یا - آخرین شوخی ZDF - در" Erzgebirgskrimi "بارها صحنه ای از نظر ساختاری ضعیف در زاکسن برای دیدن. همه این فیلم های به خوبی برنامه ریزی شده و به ندرت دارای یک چیز مشترک هستند: بیش از داستانهای 08/15/15 رنگ محلی و راحتی از مناظر زیبا را رعایت می کنند - اگر ترلر از قبل کمی جالب باشد ، حداقل چیزی برای چشم وجود دارد.

یک هیجان انگیز استانی فرمول دهنده

در صحنه زیبایی که عکاسی شده است: "درخت می افتد" کاملاً مشابه است: فیلمنامه نویس Agnes Pluch چیزی را در داستان خود تحویل نمی دهد ، که می توانست بارها در "صحنه جنایت" دیده شود. یک پرونده قتل غریب ، یک مظنون خوب - و دو کمیسر که علی رغم اختلافاتشان به عنوان زوج ، با تعجب کار می کنند و در پایان مقصر را محکوم می کنند. با همراهی سابق آیزنر Feining ، یک شخصیت ثانویه کلاسیک نیز در رده "دوست قدیمی" وجود دارد ، که باعث می شود گاو نر شهر نوستالژیک شود - در عین حال می تواند در این هیجان استانی فرمول دار ساعتی بعد از آن باشد که فلنر به او اعتماد ندارد و در نهایت فاش می شود ، که احساس با کارتهای باز بازی نمی کند.

در حالی که بسیاری از بینندگان به شدت با گویش قوی در گفتگوها اختلال ایجاد می کنند ، بسیاری از مأمورین "تاتورت" می خواهند دقیقاً چنین غذاهای رمز و راز کلاسیکی را ببینند - و چه کسی برای معما کردن فیلم ، به کارگردانی نیکلاوس لایتنر (" The Trafikant ") همیشه کار می کند: سوال از مرتکب. پاسخ دادن آسان نیست و فقط در دقایق پایانی روشن می شود. اگر از چهره های چند لایه انتظار دارید ، تحولات غافلگیرکننده و لحظه های تنش ناگهانی ، اما در مسافت های طولانی به نظر می رسد. قابل توجه ترین ویژگی نسخه 1110 سریال موفقیت تقریباً این واقعیت است که طرفداران قسمت های وین "تاتورت" مجبورند از سه چهره خودداری کنند ، که در سالهای اخیر جزئی از این گروه بودند: در حالی که ارنست روتر رئیس اجرایی ( هوبرت کرامار) فقط از طریق تلفن ، دستیار دستیار "فردو" شیمپف ( توماس استیپیتس ) و اندازه محله فرقه Inkasso-Heinzi ( سیمون شوارتز ) کامل می شوند.


در آنجا ، آشکارا قربانی سوخته شد.


اما یک بازی مجدد با بازیگر نقش وریا آلتنبرگر وجود دارد که چند هفته پیش اولین بازی جنجالی خود را به عنوان بازپرس جدید "پلیس 110 تماس مونیخ" جشن گرفت و در اینجا به عنوان مظنونان باردار در کارخانه ماسه سنگ دیده می شود: آلتنبرگر یکپارچه به یک بازیگر مستحکم پیوست ، در هیچ کس ناامید نمی شود ، اما هیچ کس از این امر خسته نمی شود. به هر حال ، فضای توسعه فقط "قدیمی" می شود کارل فیشر (" Murer - آناتومی یک فرآیند"") ، کسی که در نقش خود به عنوان رئیس پلیس محلی ضرب المثل های بودایی پراکنده است و شلوغی شهر دیگر نمی تواند پیروز شود. صحنه های بسیاری که با آیزنر وجود دارد ، در واقع طراحی شخصیت ها است ، اما در عین حال قاتلان کششی واقعی نیز هستند - زیرا موسیقی متن فیلم "Rolling Stones" جوی ، که آبجو نوشیده می شود و در کارینتیا لگد می خورد ، کم کاربردی است.

با این حال ، ARD با این قسمت "صحنه جرم" به رسالت آموزشی خود زندگی می کند. ما درباره مکانیسم های Kärtner Forstwirtschaft که چوبی آن را نه از جنگل های محلی ، بلکه با پرتاب قیمت از اروپای شرقی مشتق می کند ، می آموزیم. این واقعیت که تنها کشوری مانند رومانی نیمی از 200000 هکتار جنگل خود را در زمان تغییرات آب و هوایی قطع می کند ، اما در مورد آن بحث نمی شود - در عوض فیلمسازان را هولزر ، فعال محیط زیست ، که می توانست انگشت خود را به خوبی زخم کند ، مهر و موم کند. مظنون سریعتر از اینکه آیزنر بتواند از تلفن "شما من نیز بترسید" ناراحت می شود. جدا از چنین صحنه های معمولی آیزنر ، بازیگر پیشرو هارالد کراسنیتزر بعضی اوقات به نظر می رسد یک فیلم جعلی در مقابل پس زمینه باشکوه گراسگلوکنر - سرکش که زمان خود را به عنوان "دکتر کوهستان »یا" پادشاه شراب شراب "فکر می کند.

نتیجه گیری: کریمیکوست اتریشی جامد در برابر پس زمینه باشکوه - نه بیشتر ، بلکه نه کمتر.
آیا می خواهید بررسی های بیشتری ببینید؟

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی