دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

The Walking Dead 10x01

1 نظر
فصل 10 فیلم The Walking Dead آغاز می شود! تجزیه و تحلیل فصل 10x01 با عنوان "خطوطی که از آن عبور می کنیم" در تاریخ 7 اکتبر 2019 ساعت 3:30 بامداد در روباه با سیما پخش شد.


پس از پایان جذاب فصل 9 TWD ،  می توانیم شخصیت های اصلی را ببینیم که قبلاً عواقب رولت احساسات را فرض کرده اند که قسمت قبلی  The Walking Dead ما را ترک کرده است ،  9x15 با عنوان "آرامش قبل"  و تصور می شود تا حدی آسیب دیدگی برای از  دست دادن شخصیت های بی شماری .

ما به یاد شما که امروز، دوشنبه ، 7 اکتبر،  FOX  خواهد "چاپ مجدد خطوط ما صلیب " ( " خطوط متقاطع ") از 22:30 در حال حاضر در نسخه دوبله آن است.

تمام فصل های The Walking Dead در DVD و Blu-Ray

با احتیاط ، اسپانیایی! از این لحظه قسمت 10x01 سریال The Walking Dead را رونمایی می کنیم   و داده های مربوط به این سریال را ارائه می دهیم. فقط در صورتی بخوانید که مطمئن هستید که می خواهید این کار را انجام دهید.

به عنوان خلاصه داستان رسمی قسمت  10x01 TWD ، "این گروه همچنان در اقیانوساید ادامه می یابد ، ما را آموزش می دهد تا احتمال  بازگشت زمزمه ها را به دست آورد  . این تنش قابل لمس است در حالی که قهرمانان ما در تلاشند تا به مفهوم تمدنی کار شده خود بپردازند."


خلاصه داستان The Walking Dead 10x01
قسمت 10x01 از  مرده راه رفتن  است به چهار بلوک اصلی که بیش از ما به مناسبت به ببینید که چگونه آنها را ادامه داده اند تقسیم به توسعه روابط بین شخصیت ها.

برای اولین بار از زمان حضور این سریال ، ما برای دیدن سقوط ماهواره ، از سیاره زمین حرکت می کنیم ، چیزی که چند روز پیش قبلاً فاش شده بود .

اما اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند این است که عنوان جدید این سریال تغییر کرده است ، با گیتار اسپانیایی در افتتاحیه گنجانیده شده است ... به نظر می رسد که به نوعی می خواهیم به اسپاگتی غربی اشاره کنیم ، گرچه این هنوز هم فقط یک فرض که بعداً صحبت خواهم کرد

واقعیت این است که بخش اعظم این گروه برای دریافت دستورالعمل تقریباً نظامی به Oceanside نقل مکان کرده اند : گردان هایی که توسط سپر محافظت شده اند تشکیل شده اند و تشکل ها در تیم های نگهبان عقب کمانداران قرار دارند که با آنها هماهنگی می کنند تا به پایان برسند. به آرامی آزاد می شود. بعد از چند لحظه ، بخش عمده ای از واکرها محل مخفی کردن خود را ترک می کنند و همه باید با هم کار کنند تا آنها را بکشند.

فصل 10 Walking Dead - پوسترهای شخصیت جدید
مشاهده گالری

4 تصویر

به طور کلی می توان گفت ترس گسترده ای مبنی بر بازگشت زمزمه ها و آمادگی قوی در صورت وقوع وجود دارد. جودیت نیز بخشی از این آموزش است و وقت دارد برای گفتگو با RJ کوچک (که به امتداد رسیده است) از "اساطیر" گروه و کردار آن صحبت کند.

جوامع از طریق رادیو در ارتباط هستند ، چیزی که بسیار مفید برای برقراری ارتباط با یکدیگر هستند و به آنها امکان می دهد در صورت اتفاق غیرمنتظره سریعاً واکنش نشان دهند. و این است که ریزش ماهواره باعث آتش سوزی می شود که باید با وسایل کمیاب آنها خفه شود ، اتفاقی که در نهایت آنها می توانند فایروال ایجاد کنند. با این حال ، این همچنین به معنای ورود به زمینه ناموس جدید قوس آنها است. پس از یافتن مصنوع فضایی ، میکون بنا به درخواست وی یوجین زمان قابل توجهی برای جمع آوری موادی که ممکن است مفید باشد ، می دهد.

یک سکانس بخصوص کاملاً مصنوعی وجود دارد که عکسهای با حرکت آهسته میکون در حال ترکیدن سر واکرها که به پرونده او می آیند و داریل با تبر خود با امباران آتش هنوز در حال سوختن است.

به محض ورود ، کارول و حزقیل کاملاً خونسردی یکدیگر را تبریک می گویند ، در حالی که دیدن داریل همدستی و نزدیکی بسیار بیشتری دارد. همچنین معاشقه خاصی با کونی برقرار است ، موضوعی که در فصل قبل نیز مشخص شد.

به تنهایی ، کارول مخالفت خود را با این واقعیت نشان می دهد که محدودیت هایی که توسط آلفا اعمال می شود رعایت می شود و هر دو در مورد دوستی خود با عذاب کافی صحبت می کنند و داریل دستبند درست می کند که دقیقاً نماد آن رابطه خاص آنها است. و آنها این کار را انجام می دهند در حالی که در مورد ترک و همه چیز را پشت سر می گذارند. کارول قایق را پیشنهاد می کند ، اما او آن را دور می کند زیرا او فضاهای محصور را دوست ندارد. به نظر می رسد آنها از ایده رفتن موتور سیکلت راضی تر هستند ... اگرچه وقتی صدای آنها را می شنوند ، خانه کارت آنها به سرعت محو می شود. در زیر ، در یک هواپیما ،  آلفا  عاری از ماسک خود را تماشا می کند.

شخصیت جدید و جنگی در ساخت
این قسمت اول فصل 10 فیلم The Walking Dead نیز به عنوان نمایش شخصیت دانته ارائه می شود . اولین چیزی که در مورد آن می توان گفت این است که ظاهر آن بسیار کوتاه است و این طور نیست که کاریزما را تقطیر می کند ، بنابراین باید کمی صبر کنیم تا ببینیم که چقدر شبیه به شخصیت طنز است یا نه.

The Walking Dead فصل 10 - تصاویر جدید
مشاهده گالری

15 تصویر

ما آن را در اسکندریه می بینیم ، جامعه ای که در این فصل کمتر نشان می دهد ، که در آن یک گذر در برنامه "فیلم" یوجین را به عنوان کودک نگهدار نشان می دهد ، در حالی که روزیتا با ژاکت تمرین می کند و صدیق موفق به آموزش دانته می شود. مراقب باشید ، زیرا او از آنچه که در زمان دستگیری وی توسط Whisperers برای او رخ داده ، دست بر نمی دارد و هنوز هم از دید گذشته رنج می برد ، آیا آنها همه چیز را به ما گفتند یا در آستین نگهداری می شوند؟

نگان ، که در باغ تحت نظر کار می کند ، قادر به گفتگو با لیدیا است و باعث می شود او متوجه شود که هر دو توسط اسکندریه ها بررسی شده اند ، که اعتماد به نفس آنها را تمام نمی کنند ... اگرچه این می تواند تغییر زیادی کند.

همانطور که در بالا گفتیم ، به نظر می رسد همه چیز در این فصل قرار است ما را به یک وسترنال ارجاع دهد و دو هیولایی که دوئل می شوند کارول و آلفا هستند. این در معرض واضح است که عبور از نگاه های حماسی پایان و این با درج بیشتر دورهای شناخت بر اسب و سایر عناصر از جمله غرفه هایی که این ژانر را به ذهن ما می آورد فصلی است. رویکرد خود ویسترها ، با سرزمینهای نامحدود و تردیدهای هارون در مورد اینکه چه کسی خوب و بد است ، بر همین تأثیر می گذارد.

درمجموع ، این قسمت دارای جلوه های ویژه ویژه ، اکشن ، درون نگری و رویکرد یک نقشه کاملاً تعریف شده با خرده خرده های کاملاً جالب است. ممکن است لحظات خاصی وجود داشته باشد که شما نیاز به چاپ یک ریتم جدی تر داشته باشید ، که همچنان به تلاش تولید متصل است ، اما هنوز نقطه شروع امیدوار کننده ای است.

چه انتظاری از The Walking Dead 10x02 داشته باشد
Walking Dead برای یک فصل 11 تمدید شده است، اما حقیقت این است که فصل 10 به تازگی منتشر شده استو ما پارچه های زیادی برای برش داریم.

همانطور که آنجلا کانگ قبلاً در این اپیزود اول اعلام کرده و در معرض دید آن قرار گرفته است ، تقابل کارول و آلفا قریب الوقوع است زیرا اولی هرگز رهبر نجوا آنچه را که وی برای هنری انجام داد ، نخواهد بخشید و روابط خود را با اژکیل از بین می برد. . بنابراین بسیار واضح است که کارول در این سریال جدید سریال رهبری عظیمی کسب خواهد کرد.


اما حداقل دو خربزه نیز باز شده است که آب زیادی از آن می توان استخراج کرد: بازیابی او از برخی فناوری ماهواره ای که توسط "یوجنیوس" روی زمین می افتد و تقریباً خودکشی هارون ، که نوید می دهد بیش از لحظه ای به ما می دهد. تنش با چشم بستن به یک گور باز ، گویی چیزی برای از بین رفتن نیست ، این شخصیت غیرقابل پیش بینی و پیچیده تر شده است.

به هر حال ، همه چیز نشان می دهد که ما یک فصل بسیار جالب را تجربه خواهیم کرد و این که The Walking Dead قبلاً آن مانع بزهکار را پشت سر گذاشته است و چرا آن را نمی پذیریم ، خسته کننده است ، به همین دلیل تقریباً خراب می شود. اگر شک دارید ، در اینجا درباره دلایل قلاب زدن صحبت می کنیم .

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی