دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

1 نظر
در چمن بلند ، تعهد دلهره آور اخیر Netflix برای تعلیق و ترور با اقتباس از یک رمان کوتاه توسط استفان کینگ و جو هیل است. این فیلم در تاریخ 4 اکتبر 2019 بر روی پلتفرم جریان پخش شد.


در چمن های بلند است فیلم Netflix بکشد بر اساس رمان های استفن کینگ و پسرش نیز نویسنده  جو هیل . وینچنزو ناتالی مسئولیت سازگاری با سکوی استریمینگ را بر عهده دارد و وی هم اکنون پس از کارگردانی Cube یا  Splice ، تجربه زیادی در زمینه وحشت و تعلیق ماورایی دارد . پاتریک ویلسون  ( Watchmen ) در این فیلم با  لایسلا د الیوویرا ، اوری وایت ، هریسون گیلبرتسون و ویل بوئی جونیور بازی می کند.

از دوره آزمایشی Amazon Prime Video استفاده کنید و یک ماه کامل با بهترین فیلم ها و سریال های موجود روی سیستم عامل لذت ببرید ... کاملاً رایگان!

فرضیه در چمن بلند بسیار ساده است. گروهی از مردم وارد زمینی از چمن بلند می شوند ... و آنها قادر به ترک آن نیستند. علی رغم شروع چنین استدلال ساده ، این هیجان ترجیح می دهد تا بر شخصیت های خود ، روابط شخصی او و مشکلاتی که در هنگام گم شدن در چمن از بین می رود ، تمرکز کند و شما را در دقایق اول کاملاً جلب می کند. نه ، فقط مربوط به درام های خانوادگی نیست ، زیرا مانند هر کار خوب استیفن کینگ (و هیل) شامل چندین عنصر فوق طبیعی و شبح وار است که ثابت می کند که این چمن بلند خاص چیزی نیست که به نظر می رسد.


طرح اصلی این فیلم نتفلیکس با تمرکز بر دو برادر به نام های کان و بکی که شش ماه باردار است ، در حالی که در یک سفر جاده ای قرار دارد. در طی یک توقف کوچک ، آنها ماشین را در کنار یک میدان چمن بلند متوقف می کنند و صدای جیغ کودک کوچک را برای کمک می شنوند. از آنجا که پوششی برای تماس وجود ندارد و به هر حال پسر بسیار نزدیک به نظر می رسد ، این دو تصمیم می گیرند برای نجات او وارد چمن بلند شوند.

به زودی متوجه می شوند که چیزی که قطعاً درست در زمینه چمنزار نیست ، وجود دارد. به نظر می رسد که صداها مکانها را تغییر می دهد و هرچه عمیق تر و عمیق تر به چمن می روید ، به نظر می رسد قوانین زمان و مکان تمام معنی را از دست می دهند. کال و بکی به زودی متوجه می شوند که آنها تنها کسانی نیستند که در این زمینه گرفتار شده اند ، زیرا توبین پسری که آنها می خواستند نجات یابند نیز پس از شنیدن فریادهای مردی که او نیز گم شده بود ، به همراه پدر و مادر و سگ خود به داخل آن رفتند. فضای داخلی ، با آنچه زنجیر به نظر می رسد پیروی می کند در حالی که چمن های بلند ساماریان ها بیشتر و بهتر جذب می شوند.

چمن شما را کاملاً جلب می کند
جذابیت اصلی در چمن بلند ریتم خوب آن است و چگونه می داند چگونه از ابتدا حفظ فتنه و راز را حفظ کند. این طرح با قرار گرفتن در معرض بیش از حد سرگرم نمی شود و از ابتدا به جایی می رسد که شخصیت های موجود در زمین چمن را در اولین دقایق فیلم معرفی می کند ، زیرا زمان کافی برای دانستن درام های آنها و گذراندن در مدت زمانی وجود خواهد داشت. گرفتار در چمن بلند.

در چمن بلند

کم کم ، عناصر جدیدی معرفی می شوند ، مانند برنامه هایی که نشان می دهد چیزی شخصیت ها را مشاهده می کند ، یا حرکات چمن خود را نشان می دهد ، که با آن می توان تصور کرد که کاملاً طبیعی و طبیعی نیست ، که در کنار آن می توان خطوط مختلف را مشاهده کرد. و پرش موقت ، سرخ شدن مغز خود را تمام کنید و بیشتر بخواهید. در چمن بلند با اوقات بسیار خوب بازی می کند و به تدریج وحشتناک ترین لحظه ها را می سازد ، اگرچه متأسفانه در کشش نهایی فرو می رود. در سوم سوم ، ریتم شروع به فرار و پوسیدگی می کند ، فتنه و رمز و راز طرف را که با آن زمینه چمن تقریباً مانند عمارت خالی از سکنه ارائه کرده بودیم ، رها می کند و شرط بندی بیشتری را بر روی یک سناریوی تا حدودی دلپذیر انجام می دهد و نه. تمیز کردن همه ناشناخته ها در چمن بلند.

علی رغم این ، مسئولیت اصلی فیلم که به درستی برگزار می شود بازیگران است ، از آنجا که حداقل به چند صحنه گفته شده ، کل داستان در قسمت چمن صورت می گیرد. تقریباً همه مترجمان غریبه های خوبی هستند ، اما لیلا د الیوررا (بکی) و هریسون گیلبرسون (تراویس) داستان های خود را به خوبی نگه می دارند و بخش عمده ای از طرح را بر پشت خود حمل می کنند. پاتریک ویلسون ، جانباز ترین و از قبل شناخته شده این ژانر به دلیل بازی در نقش اد در وارن در فیلم های Warren Records ، تقریباً می تواند هر صحنه ای را که در آن ظاهر می شود ، به سرقت ببرد ، با این کار که می تواند بیشتر و بیشتر لایه های شخصیت خود را به عنوان زمان بیشتری را صرف کنیم. چمن بلند

در چمن بلند
عصبانی ، اما وحشتناک نیست
خوب ، اول از همه باید خاطرنشان کنیم که از اینجا تحمل زیادی با فیلم های ترسناک نداریم و به راحتی می ترسیم ، و هنوز هم می توانیم بگوییم که در چمن بلند ... ترس ، ترس نمی دهد. البته این فیلم خزنده است و لحظات کافی دارد که حتی انزجار می کند و حتی گور نور را نیز پرتاب می کند ، اما اگر آنچه انتظار دارید از یک فیلم ترسناک استفاده کند یا چیزی شبیه به  آن باشد: فصل 2 یا داستان های دیگر کینگ ، این تریلر Netflix  برای شما مناسب نیست.

این نوار دلهره آور است ، که از لحظه اول شما را به درون روایت گیج کننده اش می کشاند و باعث می شود که بخواهید رمز و رازهای پشت این زمینه عجیب چمن را درک کنید. کارگردان ویچنزو ناتالی  می داند که چگونه با عکاسی و برنامه های ذهنی خیلی خوب بازی کند تا شما خود را در پوست شخصیت ها قرار دهید در حالی که آنها در حالی که سعی در جهت یابی خود دارند و همچنین اضطراب و اضطراب خودشان را رنج می برند از گرما و گرسنگی رنج می برند. یک سناریو به اندازه هواپیمای پر از پره های بلند چمن ایجاد کنید تا تکراری یا کسل کننده نشوید.

اگر درام های روانشناختی و داستان های مشکوکی را دوست دارید که باعث می شود شما دو روز به بررسی نقشه و پایان بپردازید ، در چمن بلند آن سزاوار فرصتی است ، زیرا با ساختاری خوب و پیچش های کافی نقشه ، سادگی استدلال خود را جبران می کند. بنابراین کاملاً به صفحه وصل می شوید. و بله ، بعد از دیدن آن دیگر نمی خواهید مدتی به یک زمینه مشابه نزدیک شوید.

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی