دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

Analysis of Trine

ماجراجویی هنوز هم یک موضوع سه است! در تاریخ جادویی ترین سفر خود ، به پونتیوس ، آمادئوس و زویا بپیوندید. شما نیاز دارید که هر دو نارگیل و پا مناسب باشند.


بازی های بسترهای نرم افزاری همیشه با الهام کمی عمیق تر در حق رای دادن Trine دیده می شوند ، که باعث می شود ما بر اساس غلبه بر چالش ها و با لمس جادو به جلو برویم. Trine 4: Prince Nightmare باعث می شود Amadeus شعبده باز شود ، پونتیوس شوالیه و دزد زویا برای همکاری در جستجوی شاهزاده سلیوس مفقود شده به اتهام برگردند .

در مورد تاریخ بازی های ویدیویی با این کتاب بیشتر بدانید

همانطور که در بازی های قبلی اتفاق افتاد ، پویایی ماجراجویی شامل غلبه بر سطوح با بخش های مسدود شده توسط سوئیچ ها ، دیوارها ، درختان است ... خوشبختانه قهرمانان ما توانایی های بسیار خاصی دارند. Amadeus می تواند بلوک هایی را ایجاد کند و اشیاء زیادی را بر روی صحنه حرکت کند. پونتیوس از شمشیر خود برای از بین بردن دشمنان و اشیاء شکننده استفاده می کند و با سپر خود می تواند پرتوهای نور یا مضراب آب را منحرف کند. زویا می تواند طناب پرتاب کند تا از حلقه ها بچرخد یا تیرهای عادی ، آتش یا انجماد را شلیک کند. در حال حاضر ، پونتیوس امکان احتکار سپرهای موقتی را در اختیار دارد و زویا می تواند از طناب خود برای بارگیری اشیاء و دشمنان استفاده کند.


ما فقط می توانیم از هریک از قهرمانان بطور همزمان استفاده کنیم اما با فشار یک دکمه می توانیم آنها را تبادل کنیم. ترکیب مهارت های مختلف برای پیشبرد پازل ها ضروری است ، اما Trine 4 ما را بسیار خوب تلقین می کند (اول با معماهای بسیار ساده ، که بصورت کمی پیچیدگی در حال رشد هستند) چه مهارتهایی را باید از هر بار استفاده کنیم.

قهرمانان دارای یک نوع حرکات هستند که با غلبه بر چالش ها یا جمع آوری موارد ، این کار باعث می شود تا ترفندهای جدیدی (برخی از آنها اساسی و غیره به ما ارائه دهند) بر غلبه بر معما ها ، از جمله انتقال یا انتقال انواع جدیدی از اشیاء ، کمک کند. بنابراین، در نیمه اول بازی کاملا مقرون به صرفه است، اما پس از آن همه چیز مشکل تر با مناطق که نیاز ما برای ساخت پل دشوار "پیش بینی"، انجماد سیستم عامل به پیش بینی یک زن و شوهر از جنبش های بعد ... آنها را نیز دریافت جدید انواع معماها ، مانند نمونه هایی که بر اساس پورتال های انتقال و پرتوهای سبک ساخته شده اند. آن لحظات ، که ناگزیر یادآوری پورتال کلاسیک است، پیچیده ترین هستند و در چند لحظه ، آنها واقعاً سخت می شوند ، اگرچه بیشتر اوقات چالش ها ناامید نمی شوند.

سورتمه 4
علاوه بر غلبه بر این معماها ، مؤلفه بازی سیستم عامل مهم است و ما باید خیلی پرش کنیم. گاهی اوقات با نگاه دقیق به مرحله ، پیدا کردن مسیرهای مخفی که چند مورد اضافی را در اختیار ما قرار می دهد بسیار مهم است ، در حالی که در بعضی مواقع دیگر باید در مناطق بسته با دشمنان منطقی ساده برای غلبه بر و حتی با رئیس غول پیکر غول پیکر روبرو شویم. این مخلوط دادن به نارگیل ، کاوش در اسرار و جنگیدن بسیار جذاب است ، اگرچه شاید چهره جنگی در مقایسه با بقیه بازی خیلی ساده شود.

جو (جادویی) همه چیز است
اگر کسی بگوییم Trine 4 یک بازی فوق العاده زیبا است ، همانند تحویل های قبلی ، کسی را شگفت زده نخواهیم کرد . طراحی بصری ، رنگ و کاراکترها از مسیری خوب که Trine 3 قبلاً مشخص کرده است ، پیروی می کنند ، هرچند که این بار بخش های سه بعدی کنار گذاشته نشده اند ، تا تمرکز خود را بر روایت صرفاً بازی 2D و پویا انجام دهید . این بدان معنا نیست که همه اشیاء و شخصیت ها سه بعدی هستند ، البته و با لذت مدل سازی می شوند. محیط های داستان های جادویی (جنگل های مملو از قارچ های درخشان ، قلعه های پیچیده شده در گل و لای مرموز ...) بهتر از همیشه به نظر می رسند و بارها شما را تشویق می کنیم تا به خاطر دیدن سناریوهای بیشتر بازی را ادامه دهید.


شخصیت ها از هر زمان دیگری مدل کاریکاتوری بیشتری دارند ( بعضی اوقات ما را به یاد اولین اقساط Fable می اندازد ) و اگرچه مدل ها به خصوص جزئیات خاصی ندارند ، اما دیدن آنها در حال حرکت بسیار زیبا است. این همچنین به بعضی دیالوگ ها کمک می کند که کاملاً به زبان اسپانیایی لقب بگیرند ، بیشمارتر از تحویل قبلی و ، به هر حال ، به ماجراهای پیشینی که پیشکسوتان قبلاً در آنها زندگی می کردند ، اندکی است. بازی کمتر در Trine دیگر ضروری نیست ، اما شما بیشتر از سفر لذت می برید.

همه اینها در حالت ماجراجویی انفرادی اتفاق می افتد ، اما مطمئناً می توانیم از تعاونی محلی و آنلاین نیز لذت ببریم. تعاونی برای حداکثر 3 بازیکن باز می گردد که در آن معماها کمی تغییر می کنند تا با تعداد کاربران سازگار شوند ، اما این بار فراتر رفته و حالت نامحدودی وجود دارد که حداکثر 4 بازیکن را به طور همزمان پذیرفته است . آیا این بدان معنی است که شخصیت چهارم در حال پیشرفت است؟ نه ، در واقع لطف این روش این است که چندین بازیکن می توانند از همان شخصیت استفاده کنند. به عنوان مثال ، ما می توانیم از 4 پنتیوس به طور همزمان استفاده کنیم ، اگرچه دیر یا زود برای غلبه بر پازل ها تغییر لازم است.


بدون شک ، این چند نفره است که از آن لذت می برد و اگرچه از این تازگی از 4 بازیکن قدردانی می شود ، اما ممکن است این توسعه تبدیل به یک نوع آشفتگی بیشتر شود. تیم ایده آل در آن دو یا سه بازیکن قرار دارد که می تواند ترکیبی از تعاونی های محلی و آنلاین باشد.

با هم ، Trine 4: Prince Nightmare یک تغییر در جهت خوب در حق رای دادن است ، که در واقع به بهترین وجه خود باز می گردد تا یک ماجراجویی طولانی (بالاتر از 10 ساعت بماند) و بسیار ، بسیار خوب است. Frozenbyte تجربه خوبی از کلاه برتر گرفته است.

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی