دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

فراخوانی آنالیز Cthulhu برای نینتندو سوئیچ. بازی Cyanide Studio با الهام از Call of Cthulhu (محبوب ترین داستان HP Lovecraft) و در سال 2018 برای PS4 ، Xbox One و PC منتشر شد ، دنیای جنون و ترس کیهانی را به دستگاه هیبریدی منتقل می کند.


حدود یک سال پیش ، به PS4 ، Xbox One و PC Call of Cthulhu آمد ، اقتباس مجازی جدید از داستانهای HP Lovecraft ، نویسنده آمریکایی که محبوبیت وی در سالهای اخیر بویژه در دنیای بازی های ویدئویی شاهد رشد چشمگیر بوده است. توسعه یافته توسط Cyanide Studio (استودیوی فرانسوی مسئول عناوینی مانند Space Hulk ، حماسه Styx یا Game of Thrones RPG ) و توسط Focus Home منتشر شده است ، این یک ماجراجویی گرافیکی در اول شخص با کاوش ، معماها ، دیالوگ ها با تصمیمات مختلف و لمس های کوچک RPG.


جای تعجب نیست که Call of Cthulhu براساس بازی تخته ای ساخته شده توسط Chaosium ساخته شده است که به نوبه خود با الهام از Call of Cthulhu ، محبوب ترین داستان کوتاه Lovecraft ساخته شده است . جالب اینجاست که فقط چند هفته پیش ، نینتندو سوئیچ نیز به The Sinking City رسید ، بازی توسعه یافته توسط Frogwares که در سال 2019 برای PS4 ، Xbox One و PC منتشر شد و این در ابتدا قرار بود Call of Cthulhu باشد که امروز ما را نگران کرده است.

تجزیه و تحلیل شهر در حال غرق شدن برای نینتندو سوئیچ

واقعیت این است که طی چند روز ، دو بازی ویدیویی Lovecraft به نینتندو سوئیچ رسیده اند و به ما این امکان را می دهند تا ذهن خود را با جنون و وحشت کیهانی ابراز کنیم ... در هر کجا. ما به شما می گوییم چگونه این اقتباس در تحلیل ما از Call of Cthulhu برای نینتندو سوئیچ به وجود آمد .

Call of Cthulhu Nintendo Switch
احضار اولیه در مترو
Call of Cthulhu ما را در کفش های ادوارد پیرس ، جانباز جنگ قرار می دهد که با قبول شغل به عنوان یک بازپرس خصوصی ، بدهی های الکل خود را پرداخت می کند. یکی از این آثار او را برای کشف رمز و راز پس از قتل سارا هاوکینز به جزیره Darkwater ، خانه ماهیگیران می برد.

این مورد برای Nintendo Switch ضروری است

تحت این فرضیه ما با یک ماجراجویی خطی (در ابتدا قرار بود دنیای باز باشد) ارائه می دهیم که در آن وزن اصلی به اکتشاف و مکالمات می رسد ، جنبه هایی که به لطف جو دقیق و وفاداری آن می درخشد و به مطالبی که از آن الهام می گیرد.

Call of Cthulhu Nintendo Switch
از رنگهای سبز شهر ماهیگیران طوفان گرفته تا خلوت عمارت این شهر ، از طریق تاریکی کیهانی غارها که یک فرقه در آن مراسم خونین انجام می دهد ، فداکاری برای کارهای لاوکرافت در هر سناریویی که از آن عبور می کنیم از Call of Cthulhu .

در حقیقت ، تنظیمات وسیله ای بهتر برای ترور است تا لحظه هایی که بازی سیانید سعی می کند ترسناک باشد و متوسل به ترس و آسانی و موقعیت هایی می شود که در جهت مخالف مفهوم ترور ، یعنی ترس از ناشناخته ، در جهت مخالف فرار می کنند.

Call of Cthulhu Nintendo Switch
آنها همچنین متقاعد کردن بسیاری از مکانیک های خود ، مانند عناصر RPG یا امکان تصمیم گیری که مسیر تاریخ را تغییر می دهد ، رقیق و کمی کاوش نمی شوند. فاقد تمرکز است. برای او خیلی زیاد خواهد بود که به جای "لک زدن" در ژانرهای مختلف تمرکز کند.

به خاطر داشته باشید که سازگاری اسطوره های لاوکرافت به طرز قانع کننده ای با هر قالب خارج از ادبیات کار ساده ای نیست. ما در مورد ترس و وحشت صحبت می کنیم که با مکانیسم های معمول بازی ویدیویی ضبط کردن بسیار دشوار است ... ما جرات خواهیم کرد بگوییم که تا به امروز کمتر کسی یا هیچکدام به آن دست نیافته است. و گرچه Call of Cthulhu موفق نمی شود ، جو ، شخصیت ها و تاریخچه آن ، آن را به نزدیکترین چیز به یک داستان Lovecraft تبدیل می کند که می تواند در قالب بازی های ویدئویی تجربه شود.

Call of Cthulhu Nintendo Switch
اگر می خواهید بدانید که در روز شما به طور مفصل گفتیم ، توصیه می کنیم تحلیل اصلی خود را طی کنید.

Call of Cthulhu برای PS4 ، Xbox One و PC

و چه می توانیم در مورد نسخه نینتندو سوئیچ Call of Cthulhu برای شما بگوییم ؟ خوب ، این یک اقتباس بیش از صحیح از اصل است. بازی سیانید در PS4 ، Xbox One و PC یک بخش گرافیکی نبود ، بخش عالی هنری آن بود که باعث شد تا از این حالت ایستادگی کند. بنابراین ، در نینتندو سوئیچ تنها قربانی بصری در رزولوشن یافت می شود که نسبت به سایر نسخه ها پایین تر است. اما به عنوان یک تجربه قابل پخش ، دقیقاً یکسان است ، با این که فوق العاده قادر به جبران جنون در هر مکانی است.

Call of Cthulhu Nintendo Switch
چه راه بهتری برای تجربه آن در سفر مترو ، در شب ، هنگامی که ماشین تقریبا خالی است و چراغ ها بیرون می روند ...

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی