دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی

  • ۰
  • ۰

5 نظر
با تجزیه و تحلیل ما از Indivisible برای PS4 ، Xbox One و PC به شما خواهیم گفت که آیا Lab جدید Zero ، سازندگان Skullgirls ، پیشنهادی برای در نظر گرفتن است: ترکیبی که ترکیبی از ایده های ژانرهایی مانند سیستم عامل ، نقش و Metroidvania ، آشفته و مخلوط با زیبایی شناسی منحصر به فرد ، حس عالی و طنز و برخی از ایده های جالب است.


چند هفته پیش ما تصورات خود را از Indivisible با نسخه نهایی بازی برای شما به ارمغان آوردیم ، پیشنهادی جالب که هنگام پر کردن ایده های ژانرهای مختلف با موفقیت ، سلیقه ای عالی برای ما به ارمغان آورد . بسترهای نرم افزاری ، نقش آفرینی و پیشرفت شخصی Metroidvania در یک بازی متفاوت با هم بازی می کنند ، و این طراوت آور است برای آنچه که ارائه می دهد.

داستان او ما را با Ajna آشنا می کند ، زن جوانی که درگیر ماجراجویی کلاسیک انتقام است ... اما چه کسی به زودی با موجودات قدرتمندتری درگیر ماجراجویی بزرگتری خواهد شد. اما مطمئناً آنچه که او نمی داند این است که او همچنین یک قدرت بزرگ در درون خود پنهان می کند ، چیزی که او به تدریج آن را کشف و توسعه خواهد داد ، همانطور که در این تحلیل Indivisible برای PS4 ، Xbox One و PC خواهیم دید.


5 لوازم جانبی ضروری برای PS4 شما

برای خدشه دار نکردن بخش عمده ای از طرح  غیرقابل توصیف ، خواهیم گفت که در طول سفر او ، Ajna قدرت هایی را توسعه می دهد که نشان دهنده آن قدرت درونی است. ما کاراکترهای "جذب" را شروع می کنیم که در سفر به ما می پیوندند ، همچنین اشیاء (تبر ، کمان و ...) را که هرچه به نظر می رسد دیوانه می شوند ، در ذهن ما جای می دهند. و این فقط آغاز است ... سپس ما شروع به کنترل این قدرت می کنیم تا حتی ظاهر را تغییر دهیم و از قدرت های بیشتری بهره مند شویم که به ما اجازه می دهد محیط را کشف کنیم ، مثلاً دویدن با سرعت بالا (و از بین بردن سنگ ها).

قابلیت پخش آزمایشگاه جدید Zero یک آمالگام کنجکاو است که مانند جذابیت کار می کند: پایه یک metroidvania خالص و سخت است ، با مناطقی که تنها با داشتن یک توانایی دقیق می توان به آن دسترسی داشت. در این جهان که از مناطق مختلف و با جوهای منحصر به فرد تشکیل شده است ، مناطق بی نظیری از سکو را با مناطق خواستار مشاهده می کنیم که کاربردهای جدیدی را برای اسباب بازی ها و مهارت های ما ارائه می دهند. به عنوان مثال ، تبر ، به ما اجازه می دهد تا به دیوارها چسبیده باشیم. قوس به ما امکان می دهد تا کلیدهای راه دور را فعال کنیم تا سکوهای موقتی فعال شوند.

تجزیه و تحلیل غیرقابل تجزیه و تحلیل برای PS4 ، Xbox One و PC
بین پرش و پرش نیز با دشمنانی از انواع و اندازه ها روبرو خواهیم شد ، رئیس های نهایی شامل آن ، که خودمان را با سبک ترین J-RPG اندازه گیری می کنیم: می توانیم ضربات اول را بگیریم و ابتکار عمل را در جنگ انجام دهیم ، که توسط برخی ساخته شده است شیفت های غیرعادی غیرعادی ، زیرا ما می توانیم تا چهار کاراکتر مختلف را حمل کنیم که هر کدام با یک دکمه جلوی فرمان (X ، مربع ، دایره و مثلث) همراه هستند.

با فشردن دکمه های ذکر شده می توانیم توانایی های هر شخصیت را زنجیره ای کنیم (بیش از 20 مورد در طول ماجراجویی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و ویژگی های خاص خود را دارند). وجود دارد شفا دهنده ها ، جادوگران مربوط به یک عنصر ، متخصصان حمله هوایی و غوغا یا حمله محدوده ، قادر به حمله به بیش از یک هدف در حمله ...

تجزیه و تحلیل غیرقابل تجزیه و تحلیل برای PS4 ، Xbox One و PC
تنها چیزی که باید در نظر داشته باشیم این است که ، در خارج از جنگ ، در هر زمان ، می توانیم ترکیب تیم را تغییر دهیم ، انتخاب کنیم که سه شخصیت با ما همراه باشند ، که به ما امکان می دهد استراتژی های مختلفی را برای هر دشمن یا منطقه ایجاد کنیم. زیرا دشمنانی با زره وجود دارند که باید قبلاً از بین بروند ، با چندین نقطه ضعف که باید همزمان به آنها ضربه بزنیم ... و هرکدام به یک رویکرد متفاوت نیاز دارند.

هنگامی که در آرد ، جنگ به نوبه خود ، بسیار چالاک و بدون انتظار زیادی انجام می شود. ابتدا فقط برای هر شخصیت یک حمله داریم اما با جنگیدن ، جذب شخصیت های جدید ، تسطیح و بهبود Ajna ، اسلات های حمله بیشتری به دست خواهیم آورد. اگر "اکشن" وجود نداشته باشد ، خواهیم دید که چگونه این اسلات ها پر می شوند ، که به ما امکان می دهد تعداد حمله ها را همانطور که اسلات کامل با هر کاراکتر داریم ، آزاد کنیم.

تجزیه و تحلیل غیرقابل تجزیه و تحلیل برای PS4 ، Xbox One و PC
اما هنوز هم چیزهای بیشتری وجود دارد: با فشار دادن چوب یا کراس او بر روی چوب یا میله به علاوه دکمه مربوط به هر شخصیت می توان حمله آن را تغییر داد ، به عنوان مثال برای انجام حمله توسط بالا یا پایین ، از شفابخشی برای کل گروه استفاده کنید یا یک حمله هوایی را انجام دهید. . بنابراین ، کلید تمام جنگها پیوند دادن آنها به روش بهینه برای ایجاد هر چه بیشتر خسارت است.

این ترکیبات همچنین به ما امکان می دهد ماده ای به نام "Iddhi" را جمع آوری کنیم ، که با آن یک میله در قسمت بالا پر می کنیم. اگر آسیب ببینیم یا حملات دشمنان را به درستی متوقف نکنیم ، این ماده را از دست خواهیم داد. و استفاده از نوار یا چندین سطح ازدیادی چیست؟ خوب ، برای شروع حملات ویژه ، متحدین سقوط کرده را زنده کنید ...

تجزیه و تحلیل غیرقابل تجزیه و تحلیل برای PS4 ، Xbox One و PC
همه اینها یک سیستم مبارزانه کاملاً سرگرم کننده و تاکتیکی است که همچنین شما را به آزمایش تمام شخصیت هایی که می گیریم دعوت می کند. کم کم واقعیت این نیست که ، ابتدا ممکن است وارد مکانیک آنها هزینه شود ، اما هرچه تراز کنیم و ترکیب هایی را پیدا کنیم که به بهترین نحو با روش بازی ما مطابقت داشته باشد ، رضایت بخش تر خواهد بود. البته اگر تیم متعادلی نپوشید ، حتی احمق ترین دشمن می تواند به شما مو بدهد.

بهترین metroidvania: Metroid ، Castlevania ، Ori ...

گویی این کافی نیست ، برخی از مبارزات ، به ویژه با رئیس ، با لحظاتی از "ضرب و شتم" در هم می آمیزند ، که در آن ما باید دشمنان جزئی را بکشیم ، موانع گول زدن ... از نظر مکانیک یک پیشرفت نسبتاً متنوع را پشت سر بگذاریم ، و اگر فکر کنیم که با روشی کم و بیش مترقی ، مهارتهای جدیدی کسب می کنیم.

تجزیه و تحلیل غیرقابل تجزیه و تحلیل برای PS4 ، Xbox One و PC
تنها چیزی که کمی بر این توسعه تأثیر می گذارد این است که بعضی اوقات برخی از ایست های بازرسی میانی را از دست می دهید: بسیاری از کارفرمایان چندین مرحله دارند و اگر در آخرین مرحله شما را بکشند ، باید از ابتدا شروع کنید. برخی از قله های دشواری ، مانند دشمن نهایی را اضافه کنید ، و خواهید دید که خود در بعضی مناطق بیشتر از آنچه دوست داریم تکرار کنید. نقشه نیز به ویژه مفید نیست (ما فقط محیط اطراف منطقه را می بینیم) ،

آیا واقعاً جدی است؟ نه ، اصلاً نیست ، زیرا مجموع تمام قسمت های Indivisible بازی را تازه ، خاص و متفاوت جلوه می دهد. سکوها سرگرم کننده ، چالش برانگیز و کنترل خوبی هستند: دعوا بسیار لذت بخش است و به لطف جریان مداوم کاراکترها ، آنها درگیر می شوند و مؤلفه metroidvaniesco ما را به جستجوی محیط های خود در جستجوی جاده های جدید و سنگ های رینگل دعوت می کند ، به همین دلیل ما می توانیم حمله و قدرت دفاعی آژنا را بهبود بخشیم.

تجزیه و تحلیل غیرقابل تجزیه و تحلیل برای PS4 ، Xbox One و PC
تا حدی ، که همه چیز به خوبی کار می کند نهفته است در مکانی ساده به عنوان مکانیک ساده است. بله ، نقاط تجربه ، سطح وجود دارد ... اما همه چیز همیشه در پس زمینه باقی می ماند ، اجازه می دهد تا گیم پلی همان کسی باشد که صدای آواز خواننده را در همه زمان ها داشته باشد. و کار می کند و خیلی خوب با ایده هایی مانند اینکه می توانیم به "پادشاهی درونی" (سر ما) دسترسی پیدا کنیم ، جایی که می توانیم با شخصیت هایی که جذب کرده ایم صحبت کنیم ، قدرت یا دفاع Ajna را بهبود بخشیم و غیره).

تجزیه و تحلیل کلامی برای PS4 ، Nintendo Switch ، Xbox One و PC

کم کم واقعیت ندارد که در بخش های خاصی از ماجراجویی ممکن است به نظر برسد که همه چیز بسیار "محور" است: اکنون یک ناحیه کوچک پرش ، سپس دو نبرد ، دوباره پرش می کند و رئیس نهایی را لمس می کند. همه چیز ، بیش از حد "سازمان یافته" است ، اما واقعیت ندارد که هیچ چیز جدی هم نباشد.

تجزیه و تحلیل غیرقابل تجزیه و تحلیل برای PS4 ، Xbox One و PC
ماجراجویی می تواند به راحتی 15-20 ساعت طول بکشد ، و احتمالاً شما آن را همه ندیده اید. شخصیت هایی وجود دارند که حتی نمی توانیم آنها را ببینیم (برخی از آنها هنگام انجام مأموریت های اختیاری به آنها دست می یابیم) و انجام برخی از کارهای اختیاری مانند یافتن همه سنگهای رینگل نیز می تواند زمان ببرد ...

و اگر در این بازی متقاعد شود ، از نظر فنی خیلی عقب نیست. موتور گرافیکی خود Lab Zero که با هر ژانر 2D سازگار است ، یک نقشه بصری زیبا را به جا می گذارد. از پس زمینه هایی که به نظر می رسد مانند نقاشی گرفته تا کاراکترهای دستی است ، همه چیز بی عیب و نقص است ، از جمله انیمیشن های سیال یا پرتره های بزرگ ، موجود در دیالوگ ها ، که پر از بیان هستند.


از آنجا که به نظر می رسد غیرقابل مشاهده بعضی اوقات ، به لطف صحنه های استاتیک و انیمیشن ، بخشی از یک انیمه است ، دومی که توسط استودیو تریگر ، استودیوی برنده یک Emmy ایجاد شده است ، به عنوان مقدمه ای که می توانید در بالای این سطور مشاهده کنید ... اگرچه در در طول بازی موارد دیگری وجود دارد که هنوز دیده نشده است.

و موسیقی متن فیلم توسط هیروکی کیکوتا ، نویسنده موسیقی متن فیلم  Secret of Mana  یا Kudelka چیست؟ خوب ، این چندین تم واقعاً جذاب دارد ، و آنها بهترین نقط نهایی برای طرح بصری و بصری بازی هستند. برای شروع تقلید موسیقی دعوا یا برخی مناطق به بیش از 5 ساعت دیگر نیازی نخواهید داشت ...

تجزیه و تحلیل غیرقابل تجزیه و تحلیل برای PS4 ، Xbox One و PC
برای به پایان رساندن نمایشنامه ، بازی همراه با متونی است که به اسپانیایی ترجمه شده است و همه چیز گفته شده ، خیلی خوب با زبان و ژارگون ما سازگار است. عبارات خیلی خیلی محاوره ای وجود دارد ، که بدون شک بازی را برای شروع خندیدن یاری می کند ، برخی از شخصیت ها ، مستقیماً ، نقطه مقابل طنز هستند و هر بار که در صفحه ظاهر می شوند ، یک فضل آزاد می کنند ... که تقریباً همیشه کار می کند. متأسفانه صداها به زبان انگلیسی باقی مانده است (گرچه اجراها بسیار خوب هستند).

برای این کار باید سه بسته کاراکتر را اضافه کنیم که به زودی وارد می شوند (اولین ، قبل از پایان سال) که با آنها شانس آنها حتی بیشتر می شود. تا حدودی و صرفه جویی در مسافت ها ، بازی با کیفیت که ما را از کنترل یادآوری کرده است  ، تا زمانی که ژانری مانند Metroidvania را گرفته است و آن را به روش خودش دوباره اختراع کرده است. شاید به دلیل اینکه در ماه های اخیر صحبت های کمی درباره وی صورت گرفته است ، تعجب هم بیشتر شده است ، اگرچه مطمئنا بازی فوق العاده دیگری است که توسط 505 Games ویرایش شده است  . اگر آن را امتحان کنید ، دشوار نخواهد بود که به پای خود بیفتید ... اگرچه می توانید صبر کنید ، در صورتی که می خواهید آن را در حالت قابل حمل در نینتندو سوئیچ بازی کنید ...

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • شکلر شکلری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی